Tvorba loga

Každý podnikatelský subjekt se na začátku své existence zabývá svým názvem a následně i logem. Logo jednoznačně identifikuje firmu, produkt nebo událost a obvykle ji doprovází po celou dobu své existence. Podle loga vás rozpoznají zákazníci, konkurence i široká veřejnost. Proto je tvorba loga velice důležitou záležitostí a neměla by se podceňovat. Nedoporučujeme se do této oblasti pouštět vlastními silami.

Ač se to mnohým začínajícím podnikatelům nezdá, logo je jednou z důležitých součástí úspěšného marketingu. Proto se vyplatí tvorbu loga svěřit do rukou profesionálům. Vytvořit kvalitní smysluplné logo, které bude pro okolí dostatečně srozumitelné a přitom unikátní, není úplně jednoduchou záležitostí.
 

Logo a firemní styl

Firemní logo je základním stavebním kamenem pro vytváření dalších firemních materiálů, dokumentů, propagačních prvků, reklamy apod. S logem se pojí celý vizuální styl firmy. Logo se vyskytuje na vizitkách, hlavičkovém papíru, propiskách, hrnečcích, nálepkách, webových stránkách, eshopech, ale i na reklamních billboardech, letáčcích, v brožurách nebo polepech automobilů. To vše patří do jednotného firemního stylu. Zde význam jedinečného zastupujícího symbolu – loga – ještě narůstá.

Tvorba loga

Postup při tvorbě loga

1. Podrobné zadání
Aby mohl zpracovatel navrhnout logo, které bude nejlépe vyjadřovat identitu firmy, musí se bezpodmínečně podrobně seznámit s podnikatelskou činností klienta, zjistit jeho představy a požadavky, které by se měly v logu zobrazit. Tu je spolupráce zadavatele nutná. V zadání projektu se zohledňuje i průzkum trhu a zmapování konkurence.

2. První návrhy loga
První nápady obvykle vznikají na papíru. Díky tomu jsou návrhy živé, vyjadřují první emoce a budoucí charakteristiku nově vznikajícího loga. Nejzajímavější nápady grafik překreslí do elektronické podoby, aby doladil návrh barev a typologii.

3. Předložení návrhů klientovi
Jakmile jsou připraveny návrhy v elektronické podobě, jsou prezentovány klientovi k posouzení. Společně se konzultují jednotlivé návrhy, až je vybrán ten nejvhodnější, který bude následně podrobně rozpracován.

4. Dokončení loga
Na základě připomínek klienta se logo upraví do finální podoby. Grafik vyhladí křivky a tvary opticky vyváží. Vypracují se konečné podoby barevné i černobílé varianty a též varianta na tmavém pozadí. Finální návrh loga je vygenerován do nejpoužívanějších rastrových a vektorových formátů.

5. Vypracování grafického manuálu
Logo manuál popisuje samotné logo a jeho správné používání v praxi – webový design, reklamní předměty, tiskové materiály, firemní oblečení, velkoplošná reklama apod. Předává se současně s finální podobou nového loga.
 

Redesign nebo nové logo

I vy potřebujete nové logo? Vaše staré logo již nevyhovuje moderním trendům? Obraťte se na nás! Dodržujeme postupy při tvorbě kvalitního loga. Nasloucháme zákazníkovi, proto je vytvoření loga naším společným dílem. Stačí vyplnit níže uvedený poptávkový formulář, budeme Vás obratem kontaktovat.
 

Nezávazná poptávka

captcha