Tvorba www stránek

Kvalitní webové stránky, to je základ úspěchu! Firmy, jež se specializují na tvorbu www stránek, si tento fakt velice dobře uvědomují. Vytvoření kvalitní webové prezentace je prvním krokem k úspěšné propagaci firmy na internetu. Tvorba www stránek nespočívá jen v zajímavém grafickém zpracování, ale také v hodnotném obsahu a optimalizaci stránek pro internetové vyhledávače.
 

Postup při tvorbě www stránek

  1. Diskuze se zadavatelem ohledně upřesnění zadání
  2. Analýza cílových skupin (potřeby, konkurenční výhody, očekávání)
  3. Návrh koncepce webu (struktura, typové stránky, rozvržení prvků, specifikace funkcí)
  4. Vytvoření grafického návrhu
  5. Technické řešení (nasazení redakčního systému, zapracování webdesignu)
  6. Otestování webu
  7. Spuštění webové stránky

Tvorba www stránek

Před návrhem webu

Pro návrh úspěšné webové prezentace, musí mít tvůrce stránky k dispozici přesně definované potřeby zadavatele i jeho cílových skupin. Vždy je nutné detailně specifikovat, na jakou cílovou skupinu má být obsah zaměřený, kdo jej bude používat a čeho chce webovou prezentací zadavatel dosáhnout. Před vytvořením samotného návrhu je ideální osobní setkání se zadavatelem projektu, protože jedině tak lze nejlépe poznat potřeby klienta. Je vhodné se pobavit o způsobu podnikání, o zákaznících, konkurenci a o očekávání, která od nové webové stránky klient má.
 

Grafický design

Úroveň grafického zpracování je důležitou součástí webové prezentace. První dojem stránky je nejdůležitější. Protože design stránky působí na podvědomí každého návštěvníka, musí být shodný s firemním grafickým stylem a tvořit spolu s ostatními propagačními materiály jednotný a lehce zapamatovatelný celek.
 

Zajímavý obsah

Internet je hlavně o informacích. Pokud návštěvník na stránce nenajde požadované informace na jedno až dvě kliknutí, odchází. Proto musí web nabídnout hlavně dobře dostupná a uživatelsky příznivě uspořádaná data. Neobsahuje-li stránka dostatek kvalitních a věrohodných informací, ztrácí svůj smysl. Ani vyšperkované grafické zpracování stránce nepomůže, pokud je její obsah nedostatečný a zavádějící.

Při tvorbě www stránek se nikdy nesmí zapomenout na telefonický a e-mailový kontakt, uvedení sídla firmy i jejího identifikačního čísla. Zákazníci určitě uvítají i nabídku služeb nebo produktů, doplněnou přehledným ceníkem. Je-li textový obsah stránky kvalitní a přehledně uspořádaný, má stránka šanci získat návštěvníky, kteří se i v budoucnu budou rádi vracet.
 

Použitelnost a dobrá přístupnost

Současná tvorba webových stránek se zaměřuje i na použitelnost webových prezentací ve všech nejběžněji používaných internetových prohlížečích. Dbá se i na správné zobrazení stránek v moderních zařízeních, jako jdou tablety a mobily. WWW stránka musí být dobře čitelná v jakémkoliv zařízení s připojením na internet, její zobrazení nesmí návštěvníka nikterak omezovat. Potenciální zákazník se musí za každých okolností na stránce správně orientovat, cítit se v ní dobře a plně ji rozumět.
 

Než se rozhodnete

Webová prezentace není jen vaše internetová vizitka, je to místo, kde se návštěvník může změnit na zákazníka. Je to místo, kde můžete prodat své produkty a služby, kde můžete ovlivňovat širokou veřejnost, kde můžete budovat svoji značku. Pokud vybíráte firmu na vytvoření webové stránky, postupujte obezřetně a neunáhlujte se. Vytipujte si několik firem a nechte si předložit návrh postupu, rozsah služeb i ceník. Projděte si webové stránky úspěšně dokončených projektů, jestli se na nich cítíte dobře. Vyzkoušejte, zdali je ovládání intuitivní a uživatelsky příznivé. Otestujte, zda se stránky objeví ve výsledcích vyhledávání vyhledávačů. Pokud jste s referencemi spokojeni, domluvte si schůzku a nebojte se ptát i na ty nejmenší detaily.

Pokud máte zájem o tvorbu www stránek, rádi vám nabídneme naše služby. Stačí vyplnit níže uvedený poptávkový formulář a budeme vás obratem kontaktovat. Konzultace je ZDARMA.
 

Nezávazná poptávka

captcha